Lana Grossa

Lana Grossa is een populair Italiaans wolmerk binnen de wereld van het handwerken. Dit topmerk brengt elk seizoen prachtige garens van hoogwaardige kwaliteit uit met mooie haak- en breiboeken met inspiratie en patronen om zelf kleding en accessoires te breien. En met de haaknaalden en breinaalden van Lana Grossa wordt uw creatie nog mooier!

1 - 24 van 2304 product(en)
Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
Van hoog naar laag sorteren
1 - 24 van 2304 product(en)
Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
Van hoog naar laag sorteren

Breien en haken met Lana Grossa

Met de boeken, pakketten en accessoires van Lana Grossa maakt u de mooiste creaties. Lana Grossa focust vooral op garens van hoogwaardige kwaliteit zoals merinowol, cashmere, mohair, zijde, katoen en linnen dat comfortabel draagt en er ook stijlvol uitziet. In de breiboeken en haakboeken vindt u veel inspiratie voor fijne truien, mutsen, shirts en meer.

Lana Grossa patronen 

In de haak- en breiboeken van Lana Grossa vindt u niet alleen inspiratie, maar ook patronen. Hiermee kunt u zelf die mooie sjaal of dat stijlvolle vest breien. Er staat ook bij aangegeven welk type wol gebruikt is, zodat u de mooiste creaties uit de boeken kunt namaken. De boeken kosten u maar een paar euro. Daarmee is het een leuk cadeau om te geven, maar ook om voor uzelf te kopen.

Lana Grossa online bestellen

Binnen de webshop van C.R. Couture vindt u de grootste collectie Lana Grossa garens online. De mooiste bollen merino wol, katoengarens en breiboeken en -patronen.. Met een ruime keuze aan producten is er altijd een type en kleur wol waar u uw nieuwe handwerkproject mee kunt beginnen! Bestel online of kom langs in onze winkel in Rhoon, waar wij uw graag helpen. In onze winkel hebben we naast de producten van Lana Grossa ook collecties van o.a. Phildar, Scheepjes en Lang Yarns op voorraad liggen. Met meer dan 30.000 producten gaat u nooit met lege handen naar huis!