Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Klantenservice
Hoe kunnen wij u helpen?
Staat het antwoord er niet bij? Neem dan contact met ons op.
info@crcouture.nl
+31 10 501 4041
Chat met ons
Onze winkel is geopend:
Van dinsdag t/m vrijdag, tussen 9.00-13.00.
Op zaterdag van 9.00-12.00.
Het naaiatelier is voor onbepaalde tijd gesloten. De stomerij is wel geopend.
Bereikbaarheid klantenservice:
Van dinsdag t/m vrijdag tussen 9.00-16.00 uur.
Stuur buiten deze tijden gerust een mail of chatbericht, we proberen hier zo snel mogelijk op te reageren.
CR Couture
Molendijk 40a
3161KN Rhoon
Nederland
KVK: 24178868
BTW: NL001643345B43
Crcouture.nl voor uw gemak, alle handwerkspullen onder één dank met al meer dan 35jaar ervaring!
Bestellen
Ik zoek een bepaald verfbad, hoe kan ik dit vermelden?
Op onze afrekenpagina komt bij de laatste stap, waar u ook de betaalmethode aangeeft een opmerkingenveld beschikbaar. Hier kunt u het gewenste verfbad nummer vermelden of een andere notitie. Wij gaan dan ons best doen dit te verzorgen.
Ik heb een bestelling gedaan maar ontvangt 2 emails, klopt dat wel?
Dan klopt helemaal. U kunt rechtsboven in zien dat de eerste mail de orderbevestiging is en de 2e mail de factuur van de order is. Vaak ontvangt u ook later op de dag een verzendmail/track en trace mail zodat u weet het pakket verwerkt en onderweg is.
Wat als ik iets wil bestellen maar de melding ‘niet in voorraad’ staat bij het product?
U kunt zich dan inschrijven via de email. Wij krijgen dagelijks vrachten binnen, zodra het pakket weer in huis is ontvangt u een mailtje en kunt u besluiten het te bestellen.
Hoe kies ik een andere kleur bij een breipakket of haakpakket?
Op onze afrekenpagina komt bij de laatste stap, waar u ook de betaalmethode aangeeft een opmerkingenveld beschikbaar. Hier kunt u het gewenste kleur vermelden of een andere notitie. Wij gaan dan ons best doen dit te verzorgen.
Betalen
Hoe kan ik mijn order betalen?
Nadat je lekker geshopt heb rond je de order succesvol af met de laatste stap op onze afrekenpagina. Op de afrekenpagina kan je kiezen uit verschillende betaalmethodes: Ideal, Creditcard, Paypal, Bancontact, Vooruitbetaling per bank en nu ook bij ons met Klarna.
Ideal is een van de meest gekozen betaalmethode binnen Nederland. Alle Nederlandse banken zijn aan deze betaalmethode aangesloten. Zo reken je snel en veilig de order af met internetbankieren.
Creditcard is ook een van onze betaalmethodes. Onze webshop accepteert Visa en Mastercard.
Bancontact, SOFORT Banking, KBC/CBC-Betaalknop en Belfius Pay Button is een vertrouwde betaalmethode voor onze Belgische klanten.
Met Klarna kan je betalen na ontvangt (achteraf betalen). Volg hierbij de Klarna afrekenstappen en zodra jouw bestelling door ons verzonden is, stuurt Klarna per mail de factuur. Door de extra administratieve handelingen rekenen wij €1,50 extra voor deze betaalmethode.
Heb je gekozen voor vooruitbetaling per bank?
De order wordt dan in behandeling genomen zodra de bankoverschrijving bij ons binnen is. Op de orderbevestiging die je per mail ontvangt staan alle gegevens om de overschrijving te voldoen (het bankrekeningnummer, de naam van de begunstigde, het ordernummer en het over te maken bedrag).
Houd er rekening mee dat soms de bank er één tot drie werkdagen over kan doen om de betaling te verwerken. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, nemen wij uw bestelling in behandeling. Vergeet niet het bestelnummer te vermelden. Zo kunnen wij de betaling en order snel aan elkaar koppelen en de order in behandeling nemen.
Nadat je lekker geshopt heb rond je de order succesvol af met de laatste stap op onze afrekenpagina. Op de afrekenpagina kan je kiezen uit verschillende betaalmethodes: Ideal, Creditcard, Paypal, Bancontact, Vooruitbetaling per bank en nu ook bij ons met Klarna.
Ideal is een van de meest gekozen betaalmethode binnen Nederland. Alle Nederlandse banken zijn aan deze betaalmethode aangesloten. Zo reken je snel en veilig de order af met internetbankieren.
Creditcard is ook een van onze betaalmethodes. Onze webshop accepteert Visa en Mastercard.
Bancontact, SOFORT Banking, KBC/CBC-Betaalknop en Belfius Pay Button is een vertrouwde betaalmethode voor onze Belgische klanten.
Met Klarna kan je betalen na ontvangt (achteraf betalen). Volg hierbij de Klarna afrekenstappen en zodra jouw bestelling door ons verzonden is, stuurt Klarna per mail de factuur. Door de extra administratieve handelingen rekenen wij €1,50 extra voor deze betaalmethode.
Heb je gekozen voor vooruitbetaling per bank?
De order wordt dan in behandeling genomen zodra de bankoverschrijving bij ons binnen is. Op de orderbevestiging die je per mail ontvangt staan alle gegevens om de overschrijving te voldoen (het bankrekeningnummer, de naam van de begunstigde, het ordernummer en het over te maken bedrag).
Houd er rekening mee dat soms de bank er één tot drie werkdagen over kan doen om de betaling te verwerken. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, nemen wij uw bestelling in behandeling. Vergeet niet het bestelnummer te vermelden. Zo kunnen wij de betaling en order snel aan elkaar koppelen en de order verwerken.
Verzenden
Foutief adres ingevuld. Wat nu?
Vul uw adresgegevens correct in. U ontvangt na het succesvol plaatsen van de bestelling een bevestiging waarin u uw gegevens kunt controleren en eventueel aanpassen. Geen orderbevestigingsmail ontvangen? Check ook altijd de ongewenste/spambox.
Zodra de bestelling is verzonden is het niet meer mogelijk om het adres te wijzigen. Bestellingen met een onjuist adres kunnen retour bij ons komen. De bestelling kan dan eventueel opnieuw verstuurd worden met extra (verzendkosten en de eventuele gemaakte retourkosten wat voor een pakket €6,50 en brievenbus €4,00 is). Indien u de bestelling liever wilt annuleren na terug komst ontvangt u het geld van de bestelling retour exclusief de gemaakte verzendkosten en retourkosten. Als een pakket kwijtgeraakt is door het invullen van een verkeerd adres is dit voor eigen risico.
Wat zijn de verzendkosten?
Binnen Nederland rekenen wij €4,95 verzendkosten. Bij orders boven de €75,00 is het gratis verzending. Voor België rekenen wij €6,95 verzendkosten. Bij orders boven de €75 is het gratis verzending.
Hoe snel is mijn bestelling in huis?
Plaats u de bestelling voor 15:00uur? Dan streven wij ernaar deze dezelfde dagen te versturen. Het is dan in handen van de vervoerders maar met een beetje bezorggeluk is het de volgende dag al in huis.
Kan ik mijn pakket volgen wanneer het bezorgd wordt?
Dat kan zeker, alle pakketten worden bij ons verzonden met track en trace. U ontvang de track en trace ook per mail zo kunt u en wij het het pakket volgen.
Met welke vervoerder vesturen jullie?
Nederlandse verzendingen worden verstuurd met DHL. Belgische verzendingen worden verstuurd met PostNL.
Retourneren
Hoe kan ik mijn order retouren?
Wij hopen natuurlijk dat je heel blij bent met je bestelling! Soms kan het zo zijn dat het niet aan de verwachtingen voldoet. Maak dan gebruik van ons retourbeleid en stuur binnen 14 dagen na ontvangst de order op eigen kosten retour.
Wij accepteren alleen geretourneerde artikelen die geheel compleet zijn, onbeschadigd zijn en in de originele verpakking zitten. Producten waarbij de verzegeling niet verbroken is en alleen complete haak-, garen- en breipakketten.
Ontbreek er een bijvoorbeeld een borduurnaald, bol wol uit een breipakket of iets anders uit het een pakket? Dan wordt de retour niet geaccepteerd. Wel kan je een deel van de bestelling retourneren. Let op: gepersonaliseerde producten kunnen niet geretourneerd worden.
Mochten de producten aan de voorwaarde voldoen? Download op deze link het herroepingsformulier Vul deze in en stop deze bij de retourzending erbij, een kopie van de pakbon kan eventueel ook zodat wij de juiste informatie erbij ontvangen.
Stuur het pakket retour naar:
Crcouture.nl
t.a.v. retouren
Molendijk 40 A
3161 KN Rhoon
Nederland
Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen, sturen wij je een e-mail ter bevestiging. Als het geretourneerde product volledig gefrankeerd en onbeschadigd bij ons is aangekomen, storten we het bedrag terug via de betaalmethode die gebruikt is binnen 14 dagen. De kosten en het risico voor de retourzending zijn voor uw eigenrekening, bewaar daarom het bewijs dat je krijgt van uw postagentschap.
Als de retourzending onder gefrankeerd is wordt dit in mindering gebracht op het retour bedrag.
Onze winkel
Is er een fysieke winkel?
Ja zeker, wij hebben ook een stenenwinkel waar nog veel meer te vinden is dan online staat. De winkel is gevestigd aan de Molendijk 40a in Rhoon, net onder de rook van Rotterdam.
Wanneer is de stenenwinkel geopend?
De winkel is iedere ochtend geopend van dinsdag t/m vrijdag van 09:00uur t/m 13:00uur. Op zaterdag van 09:00uur t/m 12:00uur. De maand juli en augustus is de winkel op zaterdag gesloten.
Veelgestelde vragen
Hoe download ik een gratis patroon?
Plaats het gratis patroon in uw winkelmandje op dezelfde manier als hoe u ook een product in het mandje doet. Vervolgens logt u in met het account en volgt u de afrekenstappen. Na dat dit succesvol is gelukt ontvangt u de orderbevestiging in de mailbox.
Hier staat een blauwe button (downloaden) als u hierop klikt wordt het patroon gedownload
Ook kunt u het gratis patroon terug vinden in uw account. Log in het account in en check de button ‘downloads’ hier staan de patronen ook tussen.
Ik ben iets vergeten, kan dit nog bij mijn reeds geplaatste order?
Zodra de order succesvol geplaatst proberen wij hier zo spoedig mogelijk mee aan de slag te gaan. Als u direct / kort na het plaatsen van de bestelling contact met ons opneemt om iets te wijzigen dan kunnen wij kijken of het nog mogelijk is. Mocht de order al in behandeling zijn, dan is dit niet meer mogelijk.
Wat als ik iets bestel en het achteraf niet in voorraad is?
Soms kan het gebeuren niet alles van uw order in huis is. Wij streven ernaar binnen 48uur contact met u hierover op te nemen. Wij krijgen dagelijks vracht binnen dus het kan zijn het missende deel van de order al weer snel in huis is. Mocht dit langer duren dan geven wij dit ook aan. U kunt altijd in overleg met ons besluiten om de order te laten vervallen, een alternatief te kiezen of te wachten.
Wanneer is de klantenservice geopend?
Wij zijn van maandag t/m vrijdag van 09:00uur tot 16:00uur telefonisch bereikbaar op 010 501 4041
Ik kom niet uit een patroon. Kunnen jullie mij helpen?
U kunt altijd met ons contact opnemen en wij proberen u dan zo goed mogelijk weer op weg te helpen.
Ik kom garen te kort bij mijn borduurpakket. Wat nu?
Allereerst super vervelend dat u garen te kort komt. Dit is zeker niet gebruikelijk. Bijna alle merken doen 25% extra garen in het borduurpakket. Splits u alle borduurzijde op juiste manier zoals aangegeven in het patroon? En volgt u alle tekens goed volgens het patroon?
Als dat allemaal zo is, kunt u het merk rechtstreeks contacten. Het garen wordt namelijk niet vrijgegeven wegens bescherming van de afbeelingen om kopieeren van de afbeeldingen tegen te gaan.