15% korting op Lanarte & Vervaco borduurpakketten, knooppakketten & Disney Diamond Painting

Borgo De Pazzi

Borgo de Pazzi is een Italiaans garenmerk dat zich onderscheidt door het gebruik van duurzame en natuurlijke materialen en hebben een 100% Made in Italy garantie. Zo bent u verzekerd van de beste kwaliteit. De garens hebben verschillende diktes en zijn in veel verschillende kleuren te verkrijgen. 

1 - 24 van 471 product(en)
Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
Van hoog naar laag sorteren
1 - 24 van 471 product(en)
Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
Van hoog naar laag sorteren

Borgo de Pazzi wol

Onze grote collectie wol en katoen van Borgo De Pazzi bevat vele kleuren en diktes. Allen hebben ze een 100% Made in Italy garantie. Uw handwerk blijft hiermee dus lang mooi! Daarnaast zijn de garens gemaakt van duurzame en natuurlijke materialen. Bekijk onze collectie aan Borgo De Pazzi wol en katoen:

 

Borgo de Pazzi patronen

Naast de breigarens kunt u bij Borgo de Pazzi ook terecht voor mooie brei- en haakboeken. Elk boek staat vol met mooie patronen en ontwerpen om accessoires voor in het interieur, maar ook kleding en mode accessoires te breien en haken. Zo heeft u altijd iets unieks in huis. 

Borgo de Pazzi Nederland

Het Italiaanse merk Borgo de Pazzi bestelt u eenvoudig online via C.R. Couture. Met een ruime collectie van 400 verschillende producten is er altijd een product dat past bij uw wensen. Advies nodig? Neem contact met ons op of kom langs in onze winkel, waar we u goed kunnen adviseren.