Scheepjes

Scheepjeswol is het enige Nederlandse merk met traditionele breigarens. Het bekende Scheepjeswol breiboek is een vertrouwd gezicht in de Nederlandse huiskamers. Bij C.R. Couture vindt u de grootste collectie Scheepjeswol.

Wij hebben vrijwel alle garens van Scheepjeswol op voorraad. Scheepjeswol omvat breiwol en garens in allerlei materialen en kleuren en wordt veel gebruikt voor het breien en haken van kleding. Scheepjeswol is erg populair met de garens als Stone Washed, Larra, Softfun en Sunkissed.

1 - 24 van 1437 product(en)
Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
Van hoog naar laag sorteren
1 - 24 van 1437 product(en)
Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
Van hoog naar laag sorteren

Scheepjes garen en katoen

Scheepjes omvat moderne breigarens en haakkatoen in alle mogelijke samenstellingen en uitvoeringen. Van basisgarens tot trendy fantasiegarens bent u aan het goede adres. Zo hebben ze een ruim assortiment wol voor sjaaltjes en dikke bollen voor warme collen. Bekijk enkele soorten garens en katoen van Scheepjes:

 

Scheepjeswol patronen

Naast breigarens en haakkatoen brengt Scheepjes ieder seizoen nieuwe breiboeken en folders uit volgens de laatste trends. De breiboeken staan vol met patronen voor leuke truien, vesten, mutsen, sjaals en meer voor dames, heren, kinderen en baby’s. In het label van het wol of katoen staat aangegeven hoe u uw zelfgemaakte kleding kunt wassen. 

Scheepjes kopen

C.R. Couture is officiële dealer van het bekende merk Scheepjes. Met meer dan 1.300 producten van Scheepjes kunt u de mooiste creaties maken. Bent u op zoek naar een specifiek product? Neem contact op of kom langs in onze winkel, waar wij u graag adviseren.